8/21 Work and Travel 2013 – Cestování (část čtvrtá)

IMG_3693Druhý den ráno nás opět čekal Megabus a cesta zpátky do DC, které je vzdáleno asi dvě nebo tři hoďky. Z DC ten den odlétali všichni tři moji spolucestující, zatímco mně letělo letadlo až o den později. Přijeli jsem na Union Station a odsud hledali nějaký spoj, který jede přímo na Dulles Airport. Na zastávce jsme zjistili, že v buse se platí jen hotově (jak jinak) a že nemáme dostatek keše a autobus jede zanedlouho. Zeptal jsem se Siri, kde je nejbližší ATM a dali jsme se s Tomášem na kilometr a půl dlouhý sprint. Jak jsme na konci našeho běhu zjistili, tak bankomat byl ukryt kdesi v útrobách jednoho nóbl hotelu. A my tam spocený a oblečený víc, než neformálně. Ale nebyl čas, každá vteřina byla drahá. Sekuriťák v cilindru u vchodu nás vůbec nezajímal a vešli jsme dovnitř. Tam jsem se poptal na bankomat a světe div se, byl kdesi na chodbě a za nějakým rohem. Vybral jsem tedy nějakou částku, aby bylo za co jet a valíme zpátky. No muselo to vypadat, že jsme ten bankomat vybrali celej, podle toho jak jsme z toho hotelu upalovali 😀

Na letiště dojeli v pohodě a letadlo stihli. Mě však čekala ještě jedna noc na americké půdě, neboť můj let zpět do Evropy byl naplánován až o den později. Jel jsem tedy za kamarádkou Erin, která mě vyzvedl na metru. Na bytě jsem se pak potkal s dalšími jejími spolubydlícími, pili jsme víno, přišla nějaká návštěva a dlouho do noci jsme o lecčems povídali. Nakonec jsem si ustlal v nějaké ložnici na zemi. Když jsem se pak ráno probudil, v bytě už panoval čilí ruch, neboť jedna ze spolubydlících se stěhovala pryč, takže obývák, tak jak jsem si ho pamatoval z předchozího večera změnil výrazně svou podobu. Vlastně nezůstal v něm kámen na kameni.

Po pozdní snídani jsme začali řešit můj účet v bance. Jelikož byla tuším neděle, nějak mi pořád nebyly strženy peníze za ubytko ve Philly, ale už jsem si nutně potřeboval vybrat všechny svoje úspory, nicméně jsem nevěděl o kolik méně. No nějak jsme to nakonec s operátorkou vyřešili, něco jsem vybral a když mi pak strhli peníze za to ubytování, zůstalo mi na účtě na následující rok krásných 64 centů. Vtipné bylo, že banka se nacházela hned vedle restaurace Chipotle, kam jsme zašli na oběd a Erin namísto toho, abychom šli od bankomatu do restaurace pěšky (asi 70m) museli jsme tuhle obrovskou vzdálenost překonat autem..se zapnutým pásem! 🙂

Následovala už jen cesta na letiště. Tam jsem zjistil, že velký kufr na odbavení váží víc, než 23kg, proto jsem tam dobrou půl hoďku reorganizoval věci tak, že to těžké šlo ke mně do batohu a do carry on zavazadla. Let byl naplánovaný až za 4 hodiny, proto jsem řešil, co s volným časem. Konečně jsem si po měsíci, co jsem měl iPhone, ručně začal přepisovat sedíc na zemi vedle zásuvky všechna čísla ze starého telefonu, čímž jsem krásně zabil bezmála dvě hoďky.

V letadle společnosti Virgin Atlantic bylo poloprázdno. Obě krajní řady u okýnek byly neobsazené, rozhodl jsem se tudíž, že jednu tu sedačku u okna obsadím, abych si vychutnal poslední podvečerní pohled na Ameriku. Ani ne za pět minut jsem dosti nevybíravým způsobem konfrontován jednou stewardkou, že pokud tam nemám koupenou letenku, tak tam sedět fakt nemůžu. Zaplul jsem proto z5 na svoje středové místo. Pamatuju si, jak jsem se děsil toho nekonečného letu zpátky, ale naštěstí jsem usnul a probral se až před Londýnem, kde mimo jiné bylo i tohle piáno 🙂

pianko

Vy, kteří jste se už takhle někdy vraceli z větší dálky určitě znáte ten pocit stanout na evropské půdě. Ten pocit, kdy si říkáte, že to už když tak nějak dojdete. Let do Vídně následoval záhy. Poté už jen Studenťákem do Prahy. Zajímavý zážitek mám na zastávku v Brně, kde jsem si musel hned dát párek v rohlíku. Ta chuť českého rohlíku je prostě neocenitelná. Z Prahy pak už jen vlakem do Plzně a v noci jsem byl doma.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )